dilluns, 9 de febrer del 2009

ELS QUATRE.. ELS CINC PEUS AL GAT?


Fa dies que tenia moltes ganes de fer una xerrada amb tu per expressar-te alguns problemes que tinc quan escric textos. Voldria que fossin alegres, que de coses tristes prou que en surten cada dia i si tenim en compte com està la situació en general, encara anirem a més, però he d’acceptar que és quelcom que em resulta difícil trobar-hi un punt de frescor que sigui capaç d’aconseguir una rialla de qui em llegeixi. Mira jo d’això no et puc dir gairebé res, perquè cadascú li surten les coses a la seva manera i a vegades és molt difícil corregir-ho. Entenc perfectament el que dius, però de ben segur que tu tens alguna forma per treure de dins teu un punt d’alegria i plasmar-la en el paper. Dona d’alegria, alegria, no sempre, encara que et diria que el més important es veure les coses en positiu, res de buscar els cinc peus al gat, doncs això obstaculitza i molt veure el que volem dir amb satisfacció. Gairebé que m’has convençut i procuraré esforçar-me per aconseguir-ho, però dit això ja m’adono que el que he de fer primerament és cercar aquest positivisme que m’ha de permetre mostrar-ho en els meus textos, encara que això no serà possible si primer no he esbrinat per què tu em dius cinc, quan jo sempre he dic quatre peus al gat.