dimarts, 17 de març del 2009

SUBLIMAR ALGUNA COSA QUOTIDIANA

Quan em paro a pensar quina cosa podria sublimar, em quedo molt pensarosa perquè així de cop i volta, que no, que no surt res, però tot d’una em dic, ja sé, començaré pel primer que faig al encetar el dia i segur que sortirà quelcom.

Caram i tant que ha sortit i molt ràpid. Llevar-me al matí. Ara pregunto a les persones d’aquest curs: vosaltres penseu que aquell moment es pot sublimar?

Antigament quan era jove, d’això ja fa forces anys, en dèiem “el minut heroic”. I tant que ho era d’heroic, si més no pel que a mi respecta. Ho vaig provar diverses vegades i ca, això no va funcionar. Pensant-ho ara més aviat diria que el podia nomenar i sense por a equivocar-me “el minut tràgic” .

Així doncs i intentant reviure els records, vull creure que encara soc a temps d’aconseguir sublimar el minut del matí quan sona el despertador. Estic disposada a intentar-ho, però aconseguir-ho... ja us ho diré. Seré capaç de lograr sortir dels llençols amb cara de satisfacció, com si anés de Festa Major?

1 comentari:

Mercè de Lasa ha dit...

El despertador molesta, irrita, però un cop has posat els peus a terra tot canvia. Per a mi, el moment sublim és el de sortir al carrer, sentir l'aire fresc del matí i caminar pels carrers de la ciutat que a poc a poc es desperta.